Help & FAQ
Veelgestelde vragen
Wat zijn de Customer Care openingstijden?
Bij ons staat klanttevredenheid en de kwaliteit van onze dienstverlening voorop. Om ervoor te zorgen dat we je de best mogelijke service kunnen bieden, hebben we onze live bereikbaarheid van de Customer Care beperkt tot specifieke tijden:
- Dinsdag: 19:00 - 22:00
- Donderdag: 19:00 - 22:00
- Zaterdag: 12:00 - 14:00
Door onze tijd gefocust in te zetten, kunnen we tijdens deze uren met volledige aandacht en zorg je vragen beantwoorden.
Buiten deze tijden kun je ons altijd bereiken via het contactformulier, per Email of Whatsapp. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren, zodat je nooit lang op een antwoord hoeft te wachten.
Hoe kan ik contact opnemen?
Neem contact met ons op via:
We streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren op berichten die via het contactformulier, per Email of Whatsapp worden verzonden.
Kan ik na het plaatsen van de bestelling mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Zodra je je bestelling hebt afgerond, wordt deze direct klaargemaakt voor verzending. Omdat je bestelling al ver gevorderd is in het verzendproces, is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen of de bestelling te annuleren.
Als je een ander artikel wilt, adviseren we je om een nieuwe bestelling te plaatsen. Mocht je je bestelling niet meer willen ontvangen, dan kun je deze retourneren volgens ons retourbeleid.
Wat zijn de verzendkosten en levertijden?
Op onze bezorgingspagina vind je alle informatie over levertijden en verzendkosten.
In drukke periodes kan het gebeuren dat de levering iets langer duurt dan verwacht. Als dit het geval is, brengen we je hiervan op de hoogte via Email op de dag dat je pakket oorspronkelijk zou worden geleverd.
Mocht je bestelling vertraging oplopen bij de vervoerder, kun je de status altijd volgen via je track & trace. We raden aan deze regelmatig te controleren. Als je na 5 werkdagen je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze Customer Care. Zij kunnen na die periode een onderzoek bij de vervoerder starten.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
1. Aanmelden: laat ons binnen 7 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen weten welke items jij wilt retourneren en kies de gewenste retour methode. De retourkosten neem je voor eigen rekening.
2. Inpakken: pak de items in originele staat en verpakking in. Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen of bedekken.
3. Versturen: breng het pakket binnen 3 werkdagen na het aanmelden naar een postkantoor of afleverpunt. Wil je liever het pakket terugbrengen naar ons kantoor? Laat dit ons dan weten, want dit kan natuurlijk ook!
4. Terugbetaling: zodra we jouw retour hebben ontvangen, en deze is goed door de controle gekomen, ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling of aanpassing in je factuur.
Meer details over het retourproces lees je in ons retourbeleid
Waarom betaal je retourkosten?
Bij het retourneren van items draag je zelf de kosten voor de retourzending.
Waarom?
We willen onze klanten stimuleren om bewuster en selectiever te winkelen. Zo bespaar je op retourkosten, en dragen we samen bij aan een kleinere ecologische voetafdruk.
Ik mis een item, ik heb een verkeerd item ontvangen, of er is een item beschadigd aangekomen, wat nu?
Als je merkt dat er een item ontbreekt in je bestelling, controleer dan of het item op de pakbon en in de verzendbevestiging via Email vermeld staat. Als het item niet op de pakbon staat, was het waarschijnlijk niet op voorraad tijdens het inpakken, en ontvang je automatisch een terugbetaling.
Mocht er iets zijn misgegaan, zoals een ontbrekend item dat wel op de pakbon en verzendbevestiging staat, of een onjuist artikel dat is verzonden, neem dan direct contact op met onze Customer Care. Zorg er bij een beschadigd artikel voor dat je foto's van de schade meestuurt. We nemen je melding zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar een passende oplossing.
Hoe gebruik je een Giftcard of Cadeaubon bij het betalen van je bestelling?
Het is super eenvoudig om je Giftcard of Cadeaubon te gebruiken!
1. Shop mandje: plaats als je favoriete items in je shop mandje, en ga naar bestellen.
2. Betaalopties: kies bij de betaalopties voor "Giftcard" en klik daarna op "plaats bestelling''.
3. Code: Voer de code van je Giftcard in, en het bedrag wordt direct van je bestelling afgetrokken.
4. Saldo: is het saldo op je Giftcard hoger dan je bestelling? Geen zorgen! Het resterende bedrag blijft op je kaart staan voor een volgende keer. Als je bestelling meer kost dan het saldo op je Giftcard, kun je het verschil eenvoudig betalen met een andere betaalmethode.